SULAM @ DGM541

UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA Usahawan mikro dalam industri pelancongan, servis berkaitan otomotif, makanan, perladangan, fesyen dan kosmetik.

Impak Sebelum Program: (1) kepada pelajar: hanya diedahkan kepada aktiviti dan teknik pemasaran digital di dalam bilik kuliah, kurang pendedahan kepada pelaksanaan pemasaran digital di dalam operasi perniagaan sebenar dan (2) usahawan mikro: kurang kemahiran menjalankan pemasaran digital yang berkesan.

Impak Selepas Program: (1) kepada pelajar: diberikan peluang menjalankan aktiviti dan teknik pemasaran digital di dalam operasi perniagaan sebenar dan (2) usahawan mikro: Berpeluang bersama bimbingan pelajar dalam menjalankan pemasaran digital yang berkesan melalui promosi atas talian, mereka ayat iklan, video dan teknik penggambaran yang efektif, ada usahawan mikro yang mencapai FYP (For You Page) sepanjang program SULAM @ DGM541 dijalankan..